Nieuws
Afscheid groep 8
We hebben afscheid genomen van groep 8. Eerst het officiƫle gedeelte op school, daarna hebben we (J)Achtseizoen gespeeld in het bos, met een lekkere versnapering bij Sier aan Zee. Een prachtige manier om je schoolloopbaan bij ons af te sluiten.
Lees meerHerinneringen ophalen uit de kleutertijd
Groep 8 is vandaag voor 1 dag weer kleuter geweest. Ze hebben een prachtige dag gehad.
Lees meerVerjaardag juf Carin
Vandaag hebben we in de onderbouw de verjaardag van juf Carin gevierd.
Lees meerSchoolfotograaf
Vandaag is de schoolfotograaf weer langs geweest en heeft iedereen mooi op beeld gekregen.
Lees meerBucketlist middenbouw
Klaar voor de laatste 2 schoolweken; de kinderen hebben deze week zelf, na overleg, een aantal activiteiten uitgekozen die ze heel graag (weer) wilden doen. Iedere dag laten we een ballon knappen waar een opdracht in zit. (Buiten lezen, buiten werken, verstoppertje door de school etc)
Lees meer